• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RBRPro - ERC - Rally Liepāja 2020
#1
   
RBRPro - ERC - Rally Liepāja 2020
Links uz ralliju - ŠEIT (bet atceramies, ka šajā rallijā jāiet iekšā caur RBRPro/Online/Calendar/Play poga)
Rallijs sadalīts trīs dienās:
1. diena 16.06.2020 01:00 - 18.06.2020 23:59
2. diena 19.06.2020 00:00 - 20.06.2020 23:59
3. diena 21.06.2020 00:00 - 22.06.2020 23:59
Segums - Grants 100%

Parole atrodama RBRPro Manager kalendārā pie attiecīgā rallija (paslēpta zem actiņas)

Nākošais Eiropas rallija čempionāta posms nāk ar vairākām patīkamām ziņām. Pirmkārt, jau tas, ka šis būs mūsu pašu Kurzemes labāko ceļu apvienojums (virtuāli gan ne tik labi sastādīts maršruts), kuros ceram ieraudzīt vairāk Latvijas karogu nekā ierasts gan trases malās, gan uz automobiļu logiem. Otrkārt, pēc ļoti neveiksmīga asfalta rallija Kanāriju salās, šis grants rallijs būs ļoti noderīgs, lai uzlabotu garastāvokli, sasniedzot ievērojami labākus rezultātus nekā pirms divām nedēļām. Treškārt, ļoti ceram sagaidīt atpakaļ trasē mūsu braucējus, kuri, dažādu apstākļu spiesti, bija palikuši mājās un kādu laiku nebija ar komandu - Rally Liepāja būtu lieliska atgriešanās iespēja. Tāpat PertrolHeads of Latvia nupat atgriezusies mājās no Portugāles, līdzi atvedot pirmos "lielos" punktus WRC čempionātā - veiksmīgākais no mūsējiem Kristaps Ušvils ar izcīnītu 3. vietu R4 auto ieskaitē un ceturto vietu absolūti. Komanda vienmēr gaida papildspēkus...

Rallija maršruta kartē ir veiktas izmaiņas! Rallija otrā diena būs ļoti izaicinoša, kurā vēlams "izdzīvot", taču atlikušie ātrumposmi sola ļoti ātrus un baudāmus ceļus, kas ir sastādīti atbilstoši Kurzemes labākajām tradīcijām. Pirmais ātrumposms (ss1) ir visai plūstošs, kurā, atrodot labu ritmu, var iegūt ievērojamu pārsvaru pār konkurentiem. Ātrumposms ir bagāts ar visdažādākajiem rallija elementiem, apvienojot ātrumu, nepārredzamas līkumu sasaistes, mainīgu ceļa segumu, kā arī ceļmalas apslēptos pārsteigumus. Tieši pēdējais nosauktais prasīs lielu precizitāti gan stenogrammas pierakstīšanā gan izpildīšanā, jo, lai šo ātrumposmu pieveiktu ar labu rezultātu, līkumi būs "jāgriež", taču nevietā "nogriezts" līkums kļūdu nepiedos. 
Interesanti, ka šis ātrumposms pirmajā dienā būs jāveic veselas trīs reizes, vienā no reizēm ātrumposmu veicot pretējā virzienā. Starp šiem pārbaudījumiem organizatori ieplānojuši zināmu atpūtu, piedāvājot braucējiem salīdzinoši vieglāku dopu, taču, ļoti iespējams, ar lielāko vidējo ātrumu visā šī gada rallija sezonā. Dops lielai daļai braucēju ir labi pazīstams un liekus komentārus neprasa..Arī šis dops otrajā sekcijā būs jāveic pretējā virzienā, kur zināma piesardzība vai aukstasinība būs nepieciešama atkarībā no braucēja spējām. Vēlams šeit nepabeigt ralliju...
Tas īsumā par rallija pirmo dienu - informācija tiks papildināta.

Veiksmīgu visiem ralliju Līgo svētkiem tuvojoties! 
If in doubt - Flat out!
  Reply
#2
Kā Liepājnieks centīšos pārstāvet so ralliju cik nu labi spēšu,bet uz neko augsti netēmēju.
Tiekamies trasē   Big Grin
  Reply
#3
nobraucu pirmo dienu - vienīgais komentārs laikam varētu būt, ka galīgi dirsā. dopus kurus nezinu, pamanos visu laiku atrast viņos skatītājus un ielidot viņus - šoreiz trīs dopu laikā veselas četras reizes... jāsāk domāt tikai par finišu un punktiem komandai. Veiksmi pārējiem, kas vēl ir cīņā par uzvarām savās grupās!
  Reply
#4
Necīnos par uzvarām, bet nu braucu mierīgi.. Sanāca tāpat mazliet samuģīties.. Jau pirmajā dopā uzmetu kūleni, bet labi ka nokrita uz ratiem un uz pareizo pusi. Sapratu, nav ko trakot. Mierīgā garā noripināju līdz dienas beigām. Cīnamies tālāk.
  Reply
#5
Teikšu kā ir, arī nobraucu pirmo dienu, pirmais dops man bija slidens, auto vienkārši neturējās uz ceļa. Un Kurzemes grants ceļi nav tik slidens grants Smile. Gaj grūti ar braukšanu, varbūt tāpēc, ka nebiju īsti pamodies no nakts maiņas, kā piecēlos, piesēdos pie piegam un nobraucu.
Tiekamies trasē   Big Grin
  Reply
#6
Rallija 2. diena! SS6/8 visai īss un pazīstams ātrumposms. Lai arī ātrumposms vijas gar krauju un ir ļoti bedrains, tas nav pārāk bīstams, jo ceļš ved kalnā - līdz ar to bremzēšanas punktu noteikšana nebūs tik sarežģīta, kā arī līkumu izejas nebūs tik bīstamas.
SS7/9!!!! Bīstami. Ātrumposms visā tā garumā sastāv no klints vienā ceļa pusē un kraujas otrā. Tas ir salīdzinoši garš ātrumposms, kurā būs jāsaglabā koncentrācija ik brīdi - tajā nav vietas "atpūtai". Dops lielai daļai braucēju ir nepazīstams, un, ņemot vērā tā bīstamību, paredzu lielu skaitu avāriju. Dopā ir vairākas īpaši bīstamas vietas, un stenogramma ir pārāk optimistiska. Katrā gadījumā šeit var daudz vairāk pazaudēt nekā iegūt, tāpēc braucam prātīgi. Vēlams kādu reizi iztestēt šo dopu pirms pirms došanās trasē.
Labojums. Atmiņa piekliboja - stenogramma ir diezgan piesardzīga (vismaz priekš mana R2) un tas "iemidzina" līdz pienākt līkums, kurš tiešām ir jārespektē (kurš atbilst nolasītajam), un tad ir auzas. Bīstamākais līkums manā skatījumā ir 3-4 līkumus pēc pirmā sektora beigām, kur L3 uz K5 tramplīnā, aiz kalna, L2 uz K1. Viegli atstāt 30sec skatītājos.
If in doubt - Flat out!
  Reply
#7
Rekur tests - https://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac...8c2c014b2a
  Reply
#8
Nu ko, otrā diena ar pieveikta, bez lieliem starpgadījumiem.
Tagad mierīgi līdz finišam.
  Reply
#9
Kautkā jau finišēju. Berica vai kā viņu tur, normāls dops kur griezt var cik tīk... Pāris momenti braucot cauri pirmajā reizē, nezin kāpēc vismaz 3 reizes kur ir 2nieki stenī nemaz nepasaka, tā pirms finiša ir L2.. Labi ka cilviņos neiešļūcu... Tanner otrajā reizē sāku diezgan labi, bet tad pāri tiltam braucot atsitu mazliet aizmuguri un sameta kur zaudēju diezgan laiku. Šoreiz veiksmīgi līdz finišam bez SR.
  Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)